plus 500

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

DE CE CONSUMAM LEGUME?

      Am decis sa deschid o rubrica noua pe blog si sa nu tot scriu despre cultivarea diferitelor soiuri de legume, zarzavaturi sau alte plante fara a argumenta importanta acestora in consumul uman si multe alte proprietati si beneficii pentru sanatate. Nu sunt nutritionist sau ceva soi de doctor dar daca tot ati ajuns la mine pe pagina eu am considerat ca e bine sa aveti ceva interesant de citit.
     Ca sa aiba o legatura cu ce am scris in articolul anterior am sa incep a scrie despre proprietatile SPANACULUI .
     Spanacul se gaseste in comert crud sau congelat, eu sincer il prefer pe cel proaspat, dar daca nu este in sezon este bun si cel congelat. Daca este consumat cu regularitate aduce beneficii importante organismului.
·           Are un puternic efect antioxidant, intarzie imbatranirea, impiedica formarea radicalilor liberi si previne aparitia cancerului;
·           Contine magneziu, element care tine la distanta diabetul de tip II;
·           Are un continut ridicat de calciu care ajuta la intarirea sistemului osos si vitamina K care de asemenea este importanta pentru structura osoasa;
·           E un remineralizant de valoare, acesta ajutand la intarirea si tonifierea sistemului imunitar;
·           Curata caile digestive si inlatura toxinele, fiind recomandat in curele de detoxifiere a organismului. Regleaza tranzitul intestinal.
     Asadar si prin urmare sa incepem sa consumam spanac ca am auzit ca e bun si ca afrodisiac, dar ca sa nu ma injure domnii ca dupa articolul asta mananca numai verde, il recomand langa un gratar cam cat palma lor nu a doamnelor J. 
     Sanatate, spor in toate si LA MULTI ANI!!!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu